tirsdag den 20. september 2011

Friluftsliv(biotop 5)

Så fik vi biotop 5 opgave ,som skulle være frilufts liv hmm tænke tænke, hvad skal det mon være. Så kom jeg i tanken om en overnatning et sted.

Overnatning i en shelter

Der hvor jeg bor har vi ikke mindre end 3 shelter, så dette skulle være mit friluftsliv:)
At sove i sådan en ligger langt fra min hverdag, men efter jeg havde sovet i den synes jeg det var sjovt/hyggeligt.
Ved at sove i naturen har jeg  oplevet naturens ændringer over døgnet, fordybe sig intensivt i naturoplevelser, naturens skønhed og barskhed, mærke sig selv , men også hvor sult,tørst,træthed,glæde,kulde, varme, forpligtende fællesskab kommer ind under huden på en.
Det hver fald en ting til foråret jeg synes min mand og børn skal prøve. Det er fedt at prøve.
                                                          Her er det ved at være godnat:)
                                                     Aftenbålet er igang
                                                     De morgen friske har tændt op for morgen bålet
                                                      Uhmmm morgen kaffe lavet på bålet
                                                    Morgen mad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar