søndag den 10. april 2011

Dukke








Som i kan se så begynder min dukke har ser ud som en trold/heks. Min mand har hjulpen mig med at, hvordan man bor i træ...det ved jeg ikke så meget om , men det gør jeg nu ha ha, men han fik sig nogle billig grin af se mig stå med sådan bor i hånden ha ha.

I påsken(tror jeg) jeg skal op til min svigermor og sy tøj , hun har både symaskine og er vældig god til dette. Hun har sagt hun vil godt gudie mig:) jeg tog noget stof med fra UCsyd ,men har set min svigermor har noget andet stof jeg kan brug til min trold/heks, så jeg tror lige pt det sådan det bliver.......vi må se....

Det er også lidt sjovt at høre mine egen børn. Da jeg kom hjem var de færdig af grin over min dukke , og de synes det var MEGA grin ,men nu siger min datter på 8 år nu det er ved at blive pæn i takt med den tag mere og mere form.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar